esmaspäev, 1. veebruar 2016

Kolmas nädal -

Nädal algas ikka väga suure hurraaga!
Lõpuks pääsesin ma uuesti jõusaali ja Riina viis minuga läbi ülakehapäeva. See oli VÄGEV! Muidugi kätes on natukene rohkem jõudu kui jalgades, see tuleb vist sellest, et kaks last vajab kandmist! :)
Aitäh mu armsad lapsed, emmel polegi käed päris süldid. :D

Nädala algus oli väga paljulubav ja ma olin laetud ainult positiivsete mõtetega. Kahjuks kadusid need teisipäeval üsna ruttu, vanemad last tabas viirus, oksendas nii hirmsasti ja see võttis natukene jälle minu treeninguid tagasi, teine nädal. Kuid treeninguid sai ikka tehtud, nii kodus , jõusaalis kui ka klubis.



Kolmandal nädalal sai patustatud koogiga, Teele ütles sellekohta hea mõtlema paneva asja ..
.. teinekord mõtled ennem tükikest kooki ,et selle jaoks pead sa vähemalt 5km jooskma.
Ma nüüd mõtlen igakord nii kui mingi kook mind ahvatleb. :D 


Õnneks Kaspari tervis hakkas üsna pea taastuma ja sai siiski lubada ka end koduseinte vahelt välja, kodus saab küll harjutusi ka tehtud kuid see pole reaalselt ikkagi see pingutus mis jõusaalis või klubis. Pealegi leidub kodus alati keegi kes tuleb trenni " kaasa tegema. "




Lisaks klubi trennidele sai siis iseseisvalt käidud ka jõusaalis - LEG DAY! wohooo!!
Ma olin sinna minnes ni motiveeritud nii energiat ja jõudu täis ning uhke - NÜÜD MA LÄHEN , täitsa ise lähen !!

Jõusaalist ära tulles olin ma nii väsinud kuid suu veel naeratas kuid pigem oleksin ma soovinud ,et ma oskaks kätepeal kõndida sest nii oleks olnud lihtsam koju minna. :D


Kolmandal nädalal sai päris palju oma toitumises söödud tatart lisana, muidugi panin ma väga palju rõhku ikka oma lemmikul salatil hetkel - värske tomat, hiinakapsas, värske kurk, suvikõrvits, riivitud porgand ja sidrunipipart.
Ma võiksin seda vist meeletult süüa! See on lihtsalt NIIIIIIII NÄMMA !!!


Järkjärgult üritan ma ka tatart , riisi , munanuudleid, riisinuudleid vähemaks jätta ning ainult rohkem ning rohkem värsket salatit ning kanafileed.
Praktiliselt olen ma kolm nädalat enamvähem ühte sama toitu söönud siis hakkab see vaikselt ära tüütama ning tuleb leida uuel nädalal mõne uue retsepti või viisi kana valmistamiseks.

Minu hea leid nädala alguses oli riisi - köögivilja supp. Päris mõnus terve päev seda sõingi ! Peabki tegema konkreetselt ühe supipäeva kuigi tean ,et üks toidukord võiks supp olla. Kuid harjutame harjutame end tervisilikuma elustiiliga  - hetkel ma täitsa naudin seda ! :)


See nädal , kolmas nädal oli omamoodi inspireeriv. Mul on hea meel ,et sain nakatatud oma treeningu pisikuga veel ühte sõbrannat. Kõik ainult tervislikuma elustiili poole iseenda pärast eelkõige. :)

Vaatame mis üllatusi toob mulle uus nädal - neljanda nädala algus on igaljuhul olnud VÄGEV!
Uus postitus juba nädala möödudes! :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar